dinsdag 11 augustus 2009

Ze smacht naar mijn Stijve

In de loop van dit project zijn al allerlei gedachtevormen aan bod geweest met betrekking tot de beleving van de seksualiteit door mannen en vrouwen. Enkele thema's die aan bod zijn geweest zijn bijvoorbeeld 'hartsbewustzijn en masturbatiezucht', erectietolerantie en het verschijnsel dat je juist door te vrijen de afstand kunt vergroten tussen man en vrouw.

Vandaag wilde ik aandacht schenken aan een bepaalde gedachte die ook zo zijn aanhang heeft binnen de mannelijke beleving, namelijk: 'Mijn vriendin is altijd gek op mijn Erectie', of nog in het algemener: vrouwen worden altijd erg enthousiast van mijn erectie. Ik verwen ze ermee; het maakt ze 'nat' en ze genieten ervan als ik met mijn stijve lul in ze op en neer pomp.

Als je als man dit idee in je systeem hebt dan kan dat makkelijk leiden tot het idee dat je vrouwen écht denkt te verwennen door vaak coïtale seks met ze te hebben. De mogelijkheid bestaat echter dat je misschien dan wel zelf erg trots bent op je erectie en er geil door wordt, maar dat vrouwen er niet altijd even gecharmeerd van zijn.

De kans is aanwezig dat die stijve penis vooral bij jezelf het idee oproept dat iedere vrouw het geweldig vindt om hem in haar te hebben, maar dat het ook wel eens zo zou kunnen zijn dat je het vooral zelf erg lekker vindt om in een vrouw op en neer te bewegen om uiteindelijk haar te verrassen met je zaad en de daad te beëindigen.

Misschien zijn er veel momenten waarop de erectie vooral je eigen verlangen activeert om seks te hebben, maar dat een vrouw er eigenlijk helemaal niet zo'n trek in heeft. Dat ze wellicht soms zelfs het gevoel kan krijgen dat je in plaats van je eigen hand de vagina van de vrouw gebruikt om klaar te komen.

Zoals bij alle onderwerpen die binnen dit project aan bod komen zijn er geen algemeen geldende principes. Er zijn vast ook allerlei momenten waarop de vrouw wel degelijk zin heeft om een stijve penis in haar te hebben, maar het kan ook verstandig zijn om de gedachte toe te laten dat het vaak eerder een fantasie is dat een vrouw zo gek is op een erectie dan dat het werkelijk zo is.

Vaak kan het juist een trigger zijn voor gedachten als 'Oh jé, we moeten weer'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten